moqayese-kala moqayese-kala .

moqayese-kala

کدام پاوربانک 20000

​تنوع محصولات در بازار باعث می‌شود تا بسیاری از خریداران هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. این سردرگمی ممکن است درنهایت باعث شود کاربر محصولی را تهیه کنند که یا کارایی موردنظرش را ندارد، یا بابت قابلیت‌های مازادی که هرگز از آن‌ها استفاده نخواهد کرد، هزینه‌ی بیشتری بپردازد.

انواع پاوربانک


پاوربانک‌ها انواع مختلفی دارند، ولی عملکرد تمامی آن‌ها تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. این دسته‌بندی در ابتدای امر به‌ شما کمک می‌کند، باتوجه‌به نیاز خود، پاوربانک مدنظر خود را خریداری کنید. این دستگاه‌ها از نظر کاربرد و فناوری به‌کار برده شده در تولید، به چند دسته تقسیم می‌شوند: 


۱- پاوربانک مخصوص گوشی هوشمند و تبلت: این دسته از پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف و با میزان جریان و ولتاژ متناسب با گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌اند، و قدرت شارژ کردن باتری تلفن همراه را دارند. اما باید در نظر داشته باشید با این پاوربانک‌ها نمی‌توانید لپ‌تاپ خودتان را شارژ کنید. 

۲- پاوربانک مخصوص لپ‌تاپ: این دسته از پاوربانک‌ها، خروجی ولتاژ و جریان متناسب با باتری‌های حجیم لپ‌تاپ را دراختیار کاربر قرار می‌دهند. اکثر پاوربانک‌های بازار ولتاژ ۵ ولت دارند؛ در صورتی که برای شارژ باتری لپ‌تاپ براساس مشخصات سیستم‌تان، نیاز به پاوربانک با ولتاژ ۱۶ تا ۲۰ ولت دارید.

۳- پاوربانک سولار: پاوربانک‌های سولار یا خورشیدی، دوستدار طبیعت هستند و امکان شارژ پاوربانک ازطریق انرژی خورشیدی را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. پاوربانک‌های سولار برای افرادی که بخش زیادی از زمان خود را در سفرهایی با عدم دسترسی به برق شهری سپری می‌کنند، محصولی ایدئال است و تمام نشدن شارژ دستگاه‌های آن‌ها را تصمین می‌کند. این نوع پاوربانک‌ها به‌دلیل استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، جزو محصولات دوستدار محیط‌زیست محسوب می‌شوند.

۴- پاروبانک‌های هوشمند: خروجی ولتاژ و جریان پاوربانک‌های هوشمند، متناسب با نیاز باتری دستگاه قابل تنظیم است و باتوجه‌به نوع دستگاه، قادر به تأمین شدت جریان مناسب باتری است. ایمنی این پاوربانک‌ها در سطح بالاتری نسبت به هم‌تایان ارزان‌تر خود قرار دارد.


ظرفیت پاوربانک


یکی از نکات مهمی که باید قبل از خرید پاوربانک بدان توجه کنید، ظرفیت آن است. اولین و مهم‌ترین مشخصه‌ ی پاوربانک‌ های ظرفیت آن‌ ها است که با واحد میلی‌ آمپر ساعت (mAh) بیان می‌شود. ظرفیت پاوربانک به کاربر نشان می‌ دهد چند بار می‌ توانید با پاوربانک باتری دستگاه خود را شارژ کنید.

محاسبه‌ی ظرفیت مورد نیاز


همان‌طور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که قبل از خرید پاوربانک باید بدان توجه کنید، ظرفیت پاوربانک است که با واحد میلی‌آمپرساعت یا mAh محاسبه می‌شود. قبل از خرید پاوربانک ابتدا باید بدانید به پاوربانک با چه ظرفیتی نیاز دارید. درنتیجه ابتدا باید ظرفیت مورد نیاز خود را محاسبه کنید. اگر می‌خواهید فقط از پاوربانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود استفاده کنید، نیاز شما با فردی که تمایل دارد هم‌زمان از پاوربانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند، ساعت هوشمند یا تبلت استفاده کند، متفاوت خواهد بود.


ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی پاوربانک


یکی از موضوعاتی که اغلب کاربران پاوربانک با آن مواجه می‌شوند این است که ظرفیت پاوربانک در عمل آن‌ چیزی نیست که در حین خرید یا در برگه مشخصات محصول درج شده است. پاوربانک دارای ظرفیت اسمی و یک ظرفیت واقعی است. مثلا وقتی پاوربانکی با ظرفیت ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خریداری کرده‌اید و باتری گوشی شما نیز ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است؛ انتظار دارید ۵ بار بتوانید باتری گوشی‌ خود را با این پاوربانک شارژ کنید، ولی در عمل فقط ۳ بار می‌توانید این کار را انجام دهید. 

​آنچه در برگه‌ی مشخصات پاوربانک به‌عنوان ظرفیت مطرح می‌شود، ظرفیت اسمی پاوربانک است. معمولا پاوربانک‌ها در عمل دو سوم ظرفیت اسمی خود می‌توانند شارژ کنند. دلیل عدم انطباق ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی این است که میلی‌ آمپرساعت، واحد اندازه‌گیری ظرفیت باتری در ولتاژ ۳.۵ ولت است. در صورتی که گوشی‌های هوشمند در حالت عادی با ولتاژ ۵ ولت شارژ می‌شود. 


مقایسه پاور بانک شیائومی 20000 مدل Redmi PB200LZM با پاور بانک انرجایزر 20000 مدل UE20007P

مشخصات فنی شیائومی انرجایزر
ظرفیت اسمی 20000 میلی‌ آمپر ساعت 20000 میلی‌ آمپر ساعت
تعداد درگاه خروجی 2 عدد 2 عدد
نوع باتری لیتیوم-یونی لیتیوم-پلیمری
شدت جریان خروجی 1.5 آمپر , 2.0 آمپر , 2.4 آمپر , 3.1 آمپر 2.1 آمپر
ولتاژ خروجی 5.1 ولت 5.0 ولت

برای خرید پاور بانک پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی خاجی کالا می باشد.


مقایسه کولر آبی آذر طلایی با تکنو

مقایسه یخچال اسنوا با دوو

مقایسه آبگرمکن ایران شرق با بوتان


برچسب: پاوربانک،خرید پاوربانک،قیمت پاوربانک،پاوربانک شیائومی،پاوربانک انرجایزر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۸:۳۹ توسط:شاهین موضوع: نظرات (0)