moqayese-kala moqayese-kala .

moqayese-kala

مقايسه يخچال هاي اسنوا و دوو

مقايسه يخچال هاي اسنوا و دوو


يخچال ها،يكي از پر مصرف ترين و پر كاربرد ترين وسايل در خانه مي باشد.كيفيت و كاركرد يخچال نقش بسزايي در عملكرد آن دارد بنابراين در انتخاب نوع و مدل يخچال بايد دقت لازم و كافي به عمل آيد زيرا يخچال هايي وجود دارند كه علي رغم مارك و يا مدل خوبي كه دارند اما كيفيت و كاركرد قابل توجهي ندارند و مصرف كننده پس از خريد كالا و استفاده از آن متوجه نامرغوب بودن آن مي شود.


مقايسه يخچال هاي اسنوا و دوو


يخچال هاي اسنوا و دوو جزء رده بندي در يخچال هاي بسيار با كيفيت قرار دارند، با مقايسه يخچال اسنوا و دوو مي توان به صورت بسيار دقيق تر اين دو برند را با يكديگر مقايسه كرد.

يخچال دوو


يكي از مدل يخچال هاي مشهور و به نام ايراني مي باشد.اين يخچال داراي مدل هاي بسيار متنوعي مي باشد. به علت تنوع بسيار بالا در طرح ها و مدل هاي يخچال دوو و از همه مهم تر كيفيت بسيار بالاي اين يخچال باعث شده كه طرفداران بسيار زيادي در ايران و همچنين كشور هاي ديگر نيز پيدا كند.


يكي از ويژگي هاي بسيار مهم و كاربردي يخچال هاي دوو مي توان به داشتن رتبه مصرف انرژي A و +A اشاره كرد. يخچال هاي دوو بسيار كم مصرف در انرژي هستند و اين ويژگي ارزش آن را دو برابر كرده است. يخچال فريزر هاي دوو داراي كيفيت ساخت بسيار بالايي هستند و همچنين از مواد و وسايل با كيفيت و مرغوبي ساخته شده اند. يخچال هاي دوو داراي رنگ بندي هاي بسيار جديد و متناسب با رنگ آشپرخانه طراحي و ساخته شده اند.يكي از ويژگي هايي كه يخچال دوو دارد و مي تواند اين ويژگي بسيار كارآمد باشد، داشتن مدل يخچال فريزر هاي سايد باي سايد دوو است.

يخچال اسنوا


يكي ديگر از برند هاي بسيار شناخته شده ايراني مي باشد. برند اسنوا محصولات بسيار متنوع و با كيفيتي را در انواع لوازم خانگي به ويژه يخچال ها به بازار داخلي كشور و همچنين ساير كشور ها عرضه كرده است. برند اسنوا در توليد يخچال فريزر ها داراي محصولات بسيار متنوع و همچنين با كيفيتي مي باشد. يكي از ويژگي هاي بسيار قابل توجه يخچال هاي اسنوا قابليت گنجايش و ظرفيت بالاي آن ها مي باشد. يخچال هاي اسنوا داراي طرح هاي ظاهري بسيار شيك و جذاب مي باشند. يخچال فريزر هاي اسنوا بدون برفك هستند، اين ويژگي نيز يكي ديگر از ويژگي هاي بسيار قابل توجه مي باشد. دريخچال هاي اسنوا ديگر نيازي به تميز كردن فريزر نمي باشد زيرا برفك هاي فريزر يخچال اين قابليت را دارند كه پس از مدتي از بين مي روند. يخچال هاي اسنوا داراي طراحي بسيار زيبا هم در قسمت داخل آن و هم در قسمت خارج آن مي باشد. طراحي داخلي و خارجي يخچال اسنوا به گونه اي مي باشد كه زوائد و برجستگي هاي اضافي ديده نمي شوند و اين يك ويژگي بسيار مهمي مي باشد.


مقايسه يخچال سايد باي سايد اسنوا S8-3350GW با يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915SS

مشخصات اسنوا دوو
مصرف انرژي +A +A
سيستم بدون برفك دارد دارد
نوع يخساز اتومات اتومات
گنجايش كل به فوت 35 فوت 24 فوت
فيلتر بوگير دارد دارد

برچسب: اسنوا،دوو،يخچال،خريد يخچال،بهترين يخچال،يخچال ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۲:۰۷ توسط:شاهين موضوع: نظرات (0)

كدوم كولر آبي بهتره

كولر آبي آذر طلايي يا تكنو


​كولر آبي يكي از دستگاه‌هاي سرمايشي تبخيري است. سيستم‌هاي تبخيري به واسطه تبخير يك سيال (معمولاً آب) محيط اطراف خود را خنك مي‌كنند. كولر آبي نيز به همين شكل عمل مي‌كند و يكي از قديمي‌ترين دستگاه‌هاي سرمايش جهان است.

 

تاريخچه:


تاريخچه استفاده از كولر آبي شايد به مصر باستان برگردد. در آن زمان درباريان مصر در خانه‌هايشان آبشارهاي ديواري داشتند كه با اين كار دماي هواي خانه را كاهش مي‌دادند. نمونه‌هاي با شباهت بيشتر به كولرهاي آبي امروزي در ايران باستان ديده شده است. بادگيري‌ها يكي از اولين كولرهاي آبي هستند كه به دست بشر ساخته شده‌اند. بادگيري‌ها عموما بر بالاي يك آب‌انبار ساخته مي‌شدند كه تا جريان باد طبيعي را به سمت آب هدايت كنند به اين شكل باد در مجاورت آب سرد شده و سپس به داخل خانه هدايت مي‌شد. نمونه‌هاي از اين بادگيرها در شهرهاي مثل يزد هم‌چنان پابرجاست. 

 


برچسب: كولر،خريد كولر،قيمت كولر،كولر آبي،مقايسه كولر آبي،بهترين كولر،كولر چه برندي خوبه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۴۵ توسط:شاهين موضوع: نظرات (0)