moqayese-kala moqayese-kala .

moqayese-kala

مقایسه یخچال های اسنوا و دوو

مقایسه یخچال های اسنوا و دوو


یخچال ها،یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین وسایل در خانه می باشد.کیفیت و کارکرد یخچال نقش بسزایی در عملکرد آن دارد بنابراین در انتخاب نوع و مدل یخچال باید دقت لازم و کافی به عمل آید زیرا یخچال هایی وجود دارند که علی رغم مارک و یا مدل خوبی که دارند اما کیفیت و کارکرد قابل توجهی ندارند و مصرف کننده پس از خرید کالا و استفاده از آن متوجه نامرغوب بودن آن می شود.


مقایسه یخچال های اسنوا و دوو


یخچال های اسنوا و دوو جزء رده بندی در یخچال های بسیار با کیفیت قرار دارند، با مقایسه یخچال اسنوا و دوو می توان به صورت بسیار دقیق تر این دو برند را با یکدیگر مقایسه کرد.

یخچال دوو


یکی از مدل یخچال های مشهور و به نام ایرانی می باشد.این یخچال دارای مدل های بسیار متنوعی می باشد. به علت تنوع بسیار بالا در طرح ها و مدل های یخچال دوو و از همه مهم تر کیفیت بسیار بالای این یخچال باعث شده که طرفداران بسیار زیادی در ایران و همچنین کشور های دیگر نیز پیدا کند.


یکی از ویژگی های بسیار مهم و کاربردی یخچال های دوو می توان به داشتن رتبه مصرف انرژی A و +A اشاره کرد. یخچال های دوو بسیار کم مصرف در انرژی هستند و این ویژگی ارزش آن را دو برابر کرده است. یخچال فریزر های دوو دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و همچنین از مواد و وسایل با کیفیت و مرغوبی ساخته شده اند. یخچال های دوو دارای رنگ بندی های بسیار جدید و متناسب با رنگ آشپرخانه طراحی و ساخته شده اند.یکی از ویژگی هایی که یخچال دوو دارد و می تواند این ویژگی بسیار کارآمد باشد، داشتن مدل یخچال فریزر های ساید بای ساید دوو است.

یخچال اسنوا


یکی دیگر از برند های بسیار شناخته شده ایرانی می باشد. برند اسنوا محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی را در انواع لوازم خانگی به ویژه یخچال ها به بازار داخلی کشور و همچنین سایر کشور ها عرضه کرده است. برند اسنوا در تولید یخچال فریزر ها دارای محصولات بسیار متنوع و همچنین با کیفیتی می باشد. یکی از ویژگی های بسیار قابل توجه یخچال های اسنوا قابلیت گنجایش و ظرفیت بالای آن ها می باشد. یخچال های اسنوا دارای طرح های ظاهری بسیار شیک و جذاب می باشند. یخچال فریزر های اسنوا بدون برفک هستند، این ویژگی نیز یکی دیگر از ویژگی های بسیار قابل توجه می باشد. دریخچال های اسنوا دیگر نیازی به تمیز کردن فریزر نمی باشد زیرا برفک های فریزر یخچال این قابلیت را دارند که پس از مدتی از بین می روند. یخچال های اسنوا دارای طراحی بسیار زیبا هم در قسمت داخل آن و هم در قسمت خارج آن می باشد. طراحی داخلی و خارجی یخچال اسنوا به گونه ای می باشد که زوائد و برجستگی های اضافی دیده نمی شوند و این یک ویژگی بسیار مهمی می باشد.


مقایسه یخچال ساید بای ساید اسنوا S8-3350GW با یخچال ساید بای ساید دوو مدل DES-2915SS

مشخصات اسنوا دوو
مصرف انرژی +A +A
سیستم بدون برفک دارد دارد
نوع یخساز اتومات اتومات
گنجایش کل به فوت 35 فوت 24 فوت
فیلتر بوگیر دارد دارد

برچسب: اسنوا،دوو،یخچال،خرید یخچال،بهترین یخچال،یخچال ارزان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۲:۰۷ توسط:شاهین موضوع: نظرات (0)